2011. január 17., hétfő

Őszi hangulatban...

Az erdőmben :) Eszméletlen köd volt, a ló meg se izzadt, de a ködszitálástól (meg a leheletétől) csatakos volt a szügye meg a nyaka :)

Elmentünk a hullámvasút részhez, így már szint is volt! Már rengetegszer elgndolkoztam ezen a szakaszon futva, hogy milyen klassz volna lóháton, hát most kipróbáltam. Nem lovasra vannak méretezve az összeboruló fácskák-bokrok :P , vágtában úgy verték a kobakomat, hogy a kopogástól én ijedtem meg, nem a ló + nem láttam semmit mert folyton behunytam a szemem vagy hajoltam el az ágak elöl.

Hazafelé Jázmin kicsit megkavarodhatott tájékozódás-ügyileg, mert mindenáron vissza akart vinni az erdőbe :) Elég hosszan harcoltunk, végül le kellett szálljak és hazavezetnem azon a 100méteren ..... De nagyon nyugis jószág, mert nem próbált meg elrohanni, ledobni, ágaskodni vagy hasonlót, csak egyszerűen nem ment arra amerre én akartam. Kis győzelem volt csak, de azért bejöttünk végül :)

Ezen a szakaszon is jártunk, itt a szint :) Asszem hat kisebb-nagyobb hupli van egymás után:

Ugyanaz nyáron:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése