2011. február 8., kedd

Szőrén

Fejünkbe vettük barátnővel hogy nekünk márpedig szőrén (is) kell lovazni, ahhoz meg lóra ugrás dukál. Szegény Jázmin birkamód tűrte, hogy századszorra is popsin billentsük ügyetlenségünk okán. Szégyenszemre - és a szomszédság derültségére - egyikünknek sem sikerült eddig a felugrás, pedig Jázmin nem is magas ló, ráadásul orvul beállítottuk egy kis mélyedésbe.
Maradt egymás feldobása a pacira és így pacigoltunk egy kicsit szőrén, barátosném futószáron, én inkább szabadon. Az oldott hangulatban olyannyira ellazultam, hogy le is estem amikor Jázmin valamitől megriadva picit megugrott :D Látványos lehetett, a ló kiugrott alólam, én meg még éppen meg tudtam fordulni, így nem hanyatt, hanem fekvőtámaszba érkeztem az anyaföldre..... Visszaszálltam gyorsan és jót ügettünk még. Lesz ebből szőrén rohangálás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése